Мінет, мистецтво мінету

Як правильно робити мінетЯК ПРАВИЛЬНО РОБИТИ МІНЕТ. Головний редактор журналу Lilit Даце Рукшане в есе "Мистецтво мінету" описала техніку мінету. Як зробити ідеальний мінет.

Про досвід орального сексу письменнця Даце Рукшане вперше повідала в газеті Diena вже кілька років тому, але він до цих пір не втратив своєї актуальності.

Кожен член унікальний і непередбачуваний

Одного разу так вийшло, що друг нашої сім'ї познайомився з дівчиною і привів її до нас додому. Пізніше з'ясувалося, що дівчина, природно, бажаючи зробити якнайкраще, дуже старанно намагалася задовольнити хлопця ротом. Однак, коли вранці вона вже пішла, друг в розпачі попросив льоду, і якомога швидше: «Вона смикала і рвала, як божевільна. Ледь не відірвала мого крана. Я взагалі не розумію, чому я досі ще живий. Більше я ніколи не буду з нею зустрічатися!»

«І ти нічого їй не сказав? - Обурилася я, коли він трохи очуняв. - Адже ця дівчина тепер думає, що відмінно вміє робити мінет ! І вона буде його робити таким же чином і своїй наступній жертві! Ти розбив їй життя! Чоловіки будуть її кидати всякий раз після першої ж ночі».

До цієї події мені завжди здавалося, що неможливо зробити поганий мінет, якщо ти дотримуєшся простого принципу: роби його, підкоряючись своїм внутрішнім відчуттям та інтуїції, настільки ж люлячи член свого чоловіка настільки ж наскільки ти любиш його самого.

Але тут я пригадала народження своєї першої дитини, коли мене охопила абсолютна любов до цього малька, моєї рибочки, і, в той же самий час, я була в абсолютному незнанні, що мені з ним робити - як сповити, як годувати, як взагалі доторкатися, щоб тільки не образити, не завдати болю.

Страх схибити пригнічує інтуїцію і, замість того, щоб віддатися відчуттям, ми починаємо думати головою, псуючи красивий аспект будь-якої дії - природність.

Звичайно, член кожного чоловіка унікальний, і, що добре для одного, може бути абсолютно не так відносно іншого. Навіть жінка, яка є прекрасною спеціалісткою з орального сексу, іноді може помилитися. Поки ще звикнеш, привчися, почнеш сприймати необхідні дрібниці.

Один бабій мені якось зізнався, що тільки дві жінки з його багатої практики змогли зробити ідеальний мінет. Чесно кажучи, я була в шоці. «Я навіть попросив їх обох написати про це трактат», - сказав він. Однак ці твори мені так і не вдалося роздобути, тому буду банальна: нам, жінкам і чоловікам, треба не соромитися один з одним бути відвертими.

За стаканчиком бренді і між нами, дівчатами, кажучи, не раз доводилося чути абсолютно хибні думки. Наприклад, що нібито краща з нас - та, яка може найбільш швидко довести до оргазму чоловіка. Однак це абсолютно не так. Ох вже ці чоловіки: виявляється, вони можуть спускати сперму, навіть не відчуваючи насолоди. Коли я почула про це вперше, у мене просто волосся дибки встало! Нічого собі! Чоловіки, так само як і ми, жінки, теж можуть імітувати оргазм!

Отже, про мінет. Звичайно, вистачає і таких чоловіків, які говорять: «Хутко, хутко, робимо це - і до справ!» Заради таких, звичайно, немає сенсу опановувати це витончене мистецтво, коли чим довше збуджуєш чоловіка, тим сильніший його оргазм.

Як зараз пам'ятаю себе в юності. Я вже рік прожила зі своїм хлопцем, як раптом прочитала одну невелику пораду, як пестити член коханого. Наступного вечора отримані знання випробувала на практиці. Мій друг був просто на сьомому небі від щастя! Величезне значення може мати навіть самий незначний нюанс.

Ковтати чи не ковтати?

Доленосне, нерідко страхітливе питання: що робити з сім'ям? Звичайно, ми, жінки, начулися, що чоловікам дуже важливо, щоб жінка брала чоловіка всього, в тому числі разом з його спермою. Щоправда, деякі чоловіки, йдучи на поводу у нас, жінок, заявляють, що їм абсолютно все одно. Однак мені думається, що вони лукавлять. Знаходяться навіть лицеміри, які стверджують, нібито їм не подобається, якщо жінка проковтує насіння. Втім, переважна більшість чоловіків дуже чутливо сприймає те, що жінка випльовує їх сперму. Жінки, задумаємося! Як би ви себе почували, якби чоловік після того, як поласував вашої білочкою, кинувся б до ванної мити рота або схопив би куток ковдри і витер собі обличчя? Це було б дещо неприємно, хіба ні? А для декого з нас може бути навіть дуже болісно.

Значить, висновок простий. Мінет - це особливий прояв кохання. Ковтати чи не ковтати - питання нашої свідомості. Переважна більшість жінок зізнаються, що їм не подобається сперма навіть тоді, коли вони дуже люблять свого чоловіка і "приймають його таким, яким він є". Рідко кому смак сперми приносить насолоду. А декому цей смак байдужий: зазвичай тоді, коли витримуємо паузу і тримаємо сперму якийсь час у роті.

"Адже я зараз же почну захлинатися і мене вирве!"- Схоже, така перша реакція більшості жінок. В тому числі, треба зізнатися, і моя, поки я не навчилася справлятися з блювотним рефлексом.

Вас нудить при мінеті? Тоді вам допоможуть спеціальні вправи! Треба потренуватися несексуальним чином, наближаючи два пальці, банан або варену моркву до дна глотки. Перші спроби краще виконувати у ванній, бо всяке може трапитися. Хоча спочатку відчуття досить неприємне, вам лячно, обдурити блювотний рефлекс більшості з нас вдається дуже швидко. До того ж винагороду неможливо переоцінити: вам більше ніколи не доведеться з жахом чекати кульмінацію чоловіка. Ви зможете набагато вільніше віддаватися своїм відчуттям і безперечній насолоді, яку дає по-справжньому розкутий секс.

І ще одна безсумнівна річ - не забувайте, що у вас є ще й руки. Здійснюючи дії тільки ротом, втрачається безліч інших можливостей збудження!

Потрібно бути творчою. Не можна використовувати одну й ту ж техніку, нічого не змінюючи. Хоча й існують чоловіки, які найкраще досягають оргазму від монотонних рухів, однак переважній більшості все ж подобається, якщо способи пестощів члена змінюються. Це не означає, що вам потрібно кожні десять-п'ятнадцять секунд ці способи змінювати. Найкраще, якщо перехід ви здійснюєте поступово, без пауз, і кожен новий прийом триває принаймні хвилину, якщо не більше.

Маленька, але важлива деталь. Перед оральним сексом не треба чистити зуби. Краще використовуйте жувальну гумку. Зубна щітка дещо ранить ясна, що збільшує для вас шанси заразитися якоюсь хворобою з тих, які переносяться з кров'ю. Це, звичайно, не стосується випадків, якщо використовується презерватив, або якщо ви разом з перевіреним партнером.

"Божественна вісімка"

Про технку мінету. Весь останній тиждень я шукала нову інформацію в літературі та в Інтернеті, не забуваючи випробувати її особисто на практиці, а також викликаючи на відверту розмову як жінок, так і чоловіків.

Чоловіки визнають, що найпоширеніша помилка жінок при здійснені мінету, це невпинне і одноманітне стимулювання члена ротом: нудне всередину, назовні, всередину, назовні. Подібна одноманітність анітрохи не заводить і жінок. Та й, захопившись механічним, без пристрасті, рухом, ми, самі того не бажаючи, можемо поранити зубами чоловічий "скарб"... Жінки! Будьмо винахідливими!

Використовуйте руки! Ви досягнете особливих відчуттів, обробляючи місце між внутрішньою стороною його члена і початком мошонки. У деяких чоловіків яєчка не дуже ерогенна зона; деяким навіть не подобається, коли їх стимулюють, а проте більшість залишаються задоволені вашою увагою до їхніх яєчок.

Ще один важливий момент. Спецлітература стверджує, що стимулювання простати надзвичайно збудливий кайф, і що майже єдиний спосіб, як його досягти - це ввести палець в анальний отвір. Більшості коханців, все ж, подібний хід неприйнятний. Тим більше що того ж самого відчуття можна досягти й інакше. А саме, зовнішньо масажуючи точку посередині між анусом і задньою частиною мошонки.

Найкраще підходять ніжні і ритмічні натискання пальцем. Паралельно не забуваємо пестити чоловічий член ротом! Ніжно, ласкаво, пристрасно. Перейміться божественністю ситуації і налаштуйтеся на тривалий процес. Або, якщо тільки в самому крайньому випадку, пестимо йому пеніс іншою рукою, що, звичайно, не дасть такого задоволення ані вам, ані йому.

"Я в захопленні кожного разу, коли моя дружина робить божественну вісімку!"- Заявляє мій приятель Вент, облизуючи губи, не вміючи, правда, толком пояснити, що таке витворяє його дружина. Вона більш докладна:

"Я обіймаю губами його член і повільно, з насолодою рухаюся вниз, поступово, долаючи опір, свою і його сором'язливість. Ось вже мій ніс занурюється в його легкий волосяний покрив на лобку. Пеніс в мені, я його відчуваю язиком, піднебінням і горлянкою. Тоді на лобку я малюю носом вісімки. Погравши якийсь час, я з відчуттям, з толком, з розстановкою рухаюся губами назад вгору; потім знову вниз. При цьому я весь час малюю носом вісімки в повітрі або на лобку. Член, його силу і лють я мало-помалу, але невблаганно то вбираю в себе, то роблю вигляд, що майже відпускаю його на волю, граючи з ним в його нервовій і солодкій, але безцільній спробі від мене вирватися".

Є ще просте лизання. Воно ефективне у двох випадках: під час прелюдії, щоб підбадьорити знаряддя коханого, а також тоді, коли він вже близький до кульмінації, але ви обидва бажали б продовжити насолоду.

Гімн мінету

На закінчення заперечу критикесам минета , що він потрібен тільки чоловікові, але не жінці. О, це зовсім не так! Оральний секс красивий і поетичний для обох закоханих. Ви тільки вдумайтеся. Він тобі довіряє свій теплий, сильний, переповнений бажанням пеніс, а ти - свій ніжний рот. Він - свою безмежну довіру, а ти - свою саму ніжну турботу і ласку.

Так само як і в будь-якій справі, асами орального сексу не народжуються, ними стають. Спосіб тільки один, вчитися, пізнаючи тонкощі найвишуканішого з мистецтв на практиці, а не в теорії. Ризикуючи здатися сентиментальною, хочу побажати кожній жінці, щоб свій перший минет вона зробила чоловікові, в якого вона була б закохана.

І ще. Жінки і дівчата, я не наполягаю, щоб ви робили минет . Я тільки хочу сказати, що приносити насолоду чоловікові за допомогою рота - це чудово! Мінет - це радісно, ​​весело, ніжно, сонячно, захоплююче, зручно, заклично, спокусливо, пристрасно - божественно! Це зближує! Якщо ви не згодні ні з жодним з цих тверджень, тоді те, що ви робите, ніяк не можна назвати мінетом. Це щось інше. Тільки не мінет. Тоді це те, у чого немає ані найменшого зв'язку ні з коханням, ні з почуттями. Не профануйте мінет! Краще вже ніяк, ніж як-небудь.

Post scriptum

Творчість Даце Рукшане викликає справжній фурор. Її есе про мінет нікого не залишили байдужим. Серед відгуків в інтернет-варіанті газети переважали сильні почуття. Окремі чоловіки обурювалися, обзиваючи автора і зневажаючи жінок, що роблять мінет. Але злобні огудники опинилися в меншості. Більше було ділових зауважень.

Дівчина під ніком Bossygirl писала: "До ранку в роті накопичуються бактерії. Вони можуть нашкодити партнерові. Тому дівчині краще попередньо все-таки почистити зуби ". Krauja теж заперечувала автору: "Моєму чоловікові навіть не спадає на думку, ніби я зобов'язана ковтати його сперму. Навпаки, він мене від цього оберігає більше, ніж я себе сама". Гвінета автором захоплювалася: «Даце, молодець! Ти супер!»- З порадою: «Дівчата, щоб поліпшити смак сперми, треба попередньо попити ананасового соку. »

Читачка Хyz зізнавалася: "Дозволь тебе, Даце, доповнити, що є жінки, які, під час смоктання, насолоджуються... і навіть отримують оргазм... "

Лінда додавала: «Я своєму коханому доставляю насолоду орально. Він у захваті, а мені насолода, коли я своїм ротом доводжу його до безумства».

Keta з нею погоджувалася: «Точно так! Я теж люблю робити мінет ! Відчуття влади над чоловіком приносить мені неймовірну насолоду :-)»


Джерело: missfit.ru

Немає коментарів:

Дописати коментар